پ ن پ 1
...جوان 2...
شنبه 3 فروردين 1392برچسب:پ ن پ, :: 19:37 :: نويسنده : ...

1.    دوستم در یخچال رو باز کرده، دیده هیچ توش نیست. میپرسه: واقعا خالیه!؟ پ ن پ هیدنشون کردیم که غریبه ها نبیننشون!

2.    دارم رو تردمیل می دوم، داداشم میگه اینجوری میدویی لاغر کنی؟ پ ن پ مشعل المپیک دارم می برم لندن!!

3.    تنهایی رفتم درمونگاه، منشی میگه: مریض شمایید؟ پ ن پ من میکروبم، اومدم خودم رو معرفی کنم!

4.    رفتم مغازه به آقای فروشنده میگم قرص پشه داری؟ میگه واسه کشتنش میخوای؟ میگم پ ن پ برا سردردش می خوام!!!

5.    کمرم درد می کنه یه پارچه بستم بهش. داداشم میگه کمرت درد می کنه؟ میگم پ ن پ می خوام ادای داداش کایکو رو دربیارم.

6.    با 120 تا سرعت دارم میرم سمت دستشویی داداشم میگه دستشویی داری؟؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میگ میگ ...

7.    دوستم میگه ساعت نو خریدی ؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ همونه منتها پوست انداخته !!!
8.    نشستم دارم واسه امتحان درس میخونم، 4صبح برادرم اومده میگه هنوز داری درس میخونی؟ پـَـ نـَـ پـَـ نیم ساعت پیش فارق التحصیل شدم، الان دارم مطالعه آزاد میكنم

9.    دکتر به مریضش میگه متاسفانه تو عکس پاتون از دو ناحیه شکسته، یارو میگه یعنی میخوایید گچ بگیریدش؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام بدم بچه ها با فتوشاپ درستش کنند

10.    رفیقم شمارمو می خواست، گفتم: یادداشت کن ۰۹۳۲
گفت : تالیا داری؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ همراه اول شماره خالی نداشت بهم تو تالیا خط داد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 910
بازدید کل : 19812
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Online User